Italian Stamps

Encuentra aquí a compañeros con quien cambiar tus repetidos. Deja aquí tus mensajes de intercambio.
Responder
Mensaje
Autor
blasty

Italian Stamps

#1 Mensaje por blasty » Vie 19-Feb-2010 19:26

Hi

I'm a stamp collector from Italy and wish to exchange Italian stamps against Spanish stamps. I prefer exchanging by using photos or scans, but if needed I can make a mancolist based on catalogue. If you're interested, please contact me.

My email: summerbeach@hotmail.it

Best Regards
Marco

leon_sellos

respond

#2 Mensaje por leon_sellos » Vie 19-Feb-2010 20:50

Respuesta por a-mail.... leon_sellos :lol:

administrador
Site Admin
Contactar:

Re: Italian Stamps

#3 Mensaje por administrador » Vie 19-Feb-2010 21:52

blasty escribió:Hi

I'm a stamp collector from Italy and wish to exchange Italian stamps against Spanish stamps. I prefer exchanging by using photos or scans, but if needed I can make a mancolist based on catalogue. If you're interested, please contact me.

My email: summerbeach@hotmail.it

Best Regards
Marco
Traducción / Translation:

Soy un coleccionista de Italia y quisiera cambiar sellos italianos por españoles. Prefiero el intercambio utilizando fotos o scans, pero puedo hacer una mancolista basada en el catálogo si es necesario.

Si estáis interesados, por favor contactadme.

Mi [su] email: summerbeach@hotmail.it

chiweno

#4 Mensaje por chiweno » Dom 21-Feb-2010 16:53

Hi Marco.
I´d like to complete some of the definitives collections I´ve of Italy. You can see them in this link
http://webs.ono.com/fsagrera/Paco/Basicas/Italia.htm
If you have a wantlist of Spain, please send it to me to my mail fsagrera@ono.com , or if not, I´ll scan the ones I have for exchange.
Best wishes.
Paco.
Colecciono España, Alemania y Hungría en usado.

Responder